Känt mig lite dålig

Jag har egentligen ingen skoj att skriva om idag. Inget speciellt har hänt.

Jo förutom att vi har storhandlat inför nästa vecka i Hälsingland. Och nyss kom jag hem från en springrunda runt sjön. Sent, svettigt och mycket flugit. Kryllade av äckliga små flugor i luften. Uhck. Men det gick ganska bra ändå, fast det var typ 5 dagar sen jag tränade sist, så jag har känt mig lite dålig de senaste dagarna. Du vet när man skjuter fram alla jobbiga situationer hela tiden. Men nu känns det bättre.

Imorgon kommer min mamma över på middag så det kommer bli städning här hemma hela dagen. Innan.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Äch, lägg av. Du behöver inte träna så mycket. Det är sommar nu! Tänk inte så mycket.

2011-07-22 @ 12:09:30
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0