Bilder från spa't

                      Här kommer fler härliga bilder från min spa-weekend

  Här har vi afternoon tea med kaffe och tårta och en massa andra godsaker.

                 Badar badtunna. 40 grader i vattnet, runt 8 grader i luften.

              Nästan hela dagen satt vi där. Drack några cider och bara njöt.

                                                    Mhm, hit gick jag.

                       Och fick massage och en ansiktsbehandling. Skööönt.

                     Här är jag glad och ombytt inför middagen på slottet.

                               4 rättersmiddag. Här är mat nummer 2.

                                          Jag sitter i slottet och äter.

Här är ett fika rum på slottet. Eller ett väntrum eller ett rum där vi satt och drack vår sena nattdrink i alla fall. Jag tog en White Russian, så god. Min favorit.

                              Södertuna Slott. Bye bye, gonna miss you.

Trodde aldrig att jag skulle få uppleva lite dyrbar spa-tid; Med min Nalle för den delen. Otroligt.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Visst är jag lite snäll ibland!

2011-03-16 @ 08:29:20
Postat av: Sofie

Vad mysigt det såg ut att vara. Väldigt fint.

2011-03-16 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0