Målat klart en målning

Jag har tänkt länge på att när jag får en ledig dag så ska jag fortsätta med oljemålningen. Flera dagar har gått och det har inte blivit av. Men idag så var jag ju ledig så jag tog äntligen fram oljeduken och penseln.

Jag blev helt klar med en målning, så nu är det bara att finslipa på två stycken. Kan inte lägga upp någon helhetsbild än på den (eftersom jag ska ge bort den till en person) men en liten hörna kan jag ju alltig visa.

Den andra målningen är snart klar och den tredje har en hel del kvar. Jag jobbar på de när jag får tid, men det tar tid att göra de perfekta. Krävs en hel del koncetration också. Men det är fortfarande bland det roligaste jag vet.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0