Ett år äldre

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år! Hurra!!

Idag fyller jag 23 år och blir officiellt myndig på alla krogar. Tur för mig. Ryggen har redan pajat och jag känner mig sliten, kul att bli gammal. Skämt åsido.

Igår var det kalas här hemma med kräftskiva som tema. Vi var 13 personer som skålade och åt gott och hade det superskoj. Fick paket och åt ostbricka. Drack fördrink och åt kladdkakor. Jag åt nonstop hela kvällen.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen!

2011-09-04 @ 18:25:40
URL: http://Emsi
Postat av: David

Grattis

2011-09-04 @ 23:14:56
Postat av: Sofie

Grattis på födelsedagen tjejen. Hoppas du har haft en bra dag. Kramar

2011-09-05 @ 00:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0