Trevlig Lucia då

 Glad Lucia.  
(Förra året firade jag Lucia på Gran Canaria. Det var härliga tider det.)
 
Jag har gjort en fältstudie idag. Besökt en massa butiker för att se hur säljare agerar. Inte så roligt faktiskt.
 
Det var min Lucia det. Hoppas att din var mycket bättre.
 
Jag får fira min Lucia imorgon istället. Då ska jag på kryssning med några vänner. Ser fram emot det.
Trevlig Lucia.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Det ser skönt ut att vara i Gran canaria. Varmt.

Ska du åka ut igen snart eller?

2012-12-18 @ 17:35:23
Postat av: Louise

Ja det var jätteskönt förra året i Gran Canaria. I år har jag inte rest något alls... utanför norden. Men man vet aldrig om nästa år. ;P

2012-12-23 @ 00:56:01
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0