Puckot vill bli frisk nu

Jag må vara sjuk med förkylning i halsgropen men "pucko" kanske är mitt andranamn, för jag städar faktiskt. Japp. Dammsuger hela lägenheten. Byter påslakan i sängen. Plockar undan allt skräp.

Jag borde ligga i sängen och vila, men jag kunde inte sova speciellt länge i natt. Nu har det gått några timmar sedan jag vaknade och det börjar klia i fingrarna och jag börjar klättra på väggarna.

Så jag råkade faktiskt ta fram dammsugaren och dra en runda på golvet. Flera veckor sedan sist. Usch. Men om jag ska bli frisk någongång måste jag få bort allt damm och alla baskilusker som finns i lägenheten.

Började äta naturläkemedel i morse också. Få se om det hjälper också.. Andra förslag?

Skriv tillbaka
Postat av: David

Hehe, pucko..!

2012-02-08 @ 00:10:52
Postat av: Louise

Oboy!

2012-02-08 @ 23:49:20
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0