Jag blir tokig!

Jag har suttit flera kvällar nu och sökt efter bra inredningsutbildningar i hela Sverige. Googlat och letat på nätet. Min kurs som jag hade sökt till denna vårtermin lades ner. Så nu står jag tomhänt igen. Blir snart tokig.

Det finns ju inga längre inredningsutbildningar här i Stockholm! Arrrhhg.
Men det finns utbildningar uppe i Haparanda eller nere i Småland, men inga här i Stockholm. Inte sådana utbildningar som jag vill gå i alla fall. Enkla fortsättningsutbildningar på minst en termin som handlar om enbart inredning. Inte design. Inte möbelformgivning. Utan vanlig inredning.

Det finns många småkurser på ett par dagar som jag kan gå, men jag vill ha en längre utbildning. Jag är redo för att bli en fattig student någon termin eller två. Just give me a chance. Jag har kämpat så länge nu.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0