Åker hem till Stockholm på söndag

Det är sista dagen här uppe i Hälsingland nu. På söndag åker jag hem till Stockholm. Det kommer bli en seg dag med städning av hela kåken och sedan bilåkning resten av dagen.  
På måndag blir det hårdpluggning med inredningskursen som gäller samt som jag ska hinna med att träna, leta studentlägenhet, snacka med CSN, plugga körkortsteori och packa upp alla resväskor.
 
Men jaajaa..... det löser sig.  
Ikväll har jag tagit en lugn promenad och tittat på vackra Ljusnan och nyss duschade jag. Det är så skönt med nytvättat hår. Jobbigt att duscha men resultatet luktar så gott. Jag ska gå och lägga mig nu om jag ska orka med morgondagen. Godnatt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0