Höstförråd

Nu har jag handlar upp ett helt förråd till kommande höst. Jag har handlat kroppslotion, smörknivar, tröjor, skålar, tandkräm, krämer, durkslag och allt möjligt inför höstens fattiga studentmånader. Snart är det dags att börja plugga på helttid, i Småland, istället för då och då, i Stockholm.  
Hur fan ska jag klara det?! 
(Jag fick skålarna och durkslaget av min kära sambo på min mellandagsnamnsta för några dagar sedan.)
Så nu är det shoppingförbud som gäller. Jag kan inte längre köpa allt jag vill ha. Inga fler spontanköp eller onödigt vardagslyx. Jag måste kunna behärska mig nu.
 
Hur fan ska jag klara det?!

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Oj vad mycket du har köpt. Det där räcker ju i flera år. Hehe. (Eller typ någon månad, beroende på hur mycket du använder ;P)

2012-08-01 @ 19:42:20
Postat av: Louise

Ja, det blev en hel del. Men det går ju fort åt.

2012-08-13 @ 18:34:33
URL: http://turqoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0