Övningsköra

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Jag tog en jättelång sovmorgon imorse. Kände att jag verkligen behövde det eftersom jag gick upp tidigt igår plus att jag var koncentrerad en länge tid och tvättade Nalles bil också.
 
Sedan har jag mest övningskört idag. Stadskörning i Bollnäs samt landsvägskörning med sväng i korsning. Det går bara bättre och bättre nu. Men det är mycket småsaker att tänka på för mig. Kopplingen, placeringen, hinna läsa skyltar, hålla hastigheten, högerregeln och allt som tillkommer.
 
Men det går sämre med teorin. Fan det funkar liksom inte. Jag kan liksom inte allt. Jag glömmer bort saker lika fort som jag läser om det.
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0