Premiärbadat

Tack för att ni skickade över lite sol hit till Hälsingland, som jag bad om igår. Solen har skinit försiktigt hela eftermiddagen idag vilken gjorde att jag tog tillefället i akt och badade i sjön, för första gången i år.  
Jag har premiärbadat i Ljusnan! Hurra för mig.
 
Nu slipper jag skämmas för att jag inte hade badat förut i år. Nu kan jag kalla denna regniga och kalla "sommar" för just Sommar.  
Kallt var det i vattnet. Men inte tillräckligt kallt för att jag skulle banga på att doppa mig. Inte för att jag är speciellt snabb på att doppa mig, men jag har i alla fall gjort det och simmat omkring i (det grunda) vattnet gjorde jag också. Yes box.
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0