Tidig morgon

I morgonbitti klockan 07.30 har jag en körlektion i Bollnäs. En dubbel körlektion. Så tidigt har jag aldrig kört bil. Får se om min hjärna har hunnit vakna då.
 
Det slog mig häromdagen att det bästa med att ha en sådan tidig körlektion är att det inte finns någon trafik ute. Det är en mindre risk att man träffar på idiotförare som tuta och kör precis i arslet på mig, när jag kör. Det finns heller inte många gående som man kan råka köra på. MEN däremot har jag själv inte vaknat då och kommer förmodligen köra väldigt långsamt och väldigt vingligt. Eller fort.
 
Men vi får se. Kroppen och hjärnan överraskar mig ibland.
Här satt jag en lång stund idag på spa:et jag var på. Det var jättevarmt och superskönt, trots det gråa vädret.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0