Hösten är tydligen här nu

I måndags åkte vantarna på och i tisdags åkte halsduken på. Det märks att det är höst nu för det är fasiken kallt ute. Men det är svårt att släppa sommaren (som inte ens har börjat) och välkomna kylan och snön.
 
Såg en bild på facebook att det redan har kommit snö i norrland. Känns ju.... jättekul.... eller inte.
 
Den nya inredningskursen som började i veckan verkar vara jättebra. Vi började med designhistoria. Inte min starka sida med historia kanske, men det är bra att känna till dagens historia och hur allt blev till från början. 
Min lärare är en stor känd inredningsarkitekt. Han är jätteduktig och har en sådan stor kunskap inom inredning att ibland hänger jag inte med vad han säger äns. Fast det är basic och sådant jag borde fatta.
 
Men kursen verkar bra i alla fall. Äntligen blir det roliga lektioner. Ska bara hinna med att göra alla uppgifter. Läsa typ 3 böcker och sedan en massa hemuppgifter på det. Visst är det roligt men vet inte hur jag ska hinna med eller orka med att göra alla uppgifter. Men det blir nog bra.
Jag är bara lite skeptiskt till allt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0