Nu ska det bli verklighet

Shit. Nu flyttar jag. På riktigt. Helt ofattbart. Hur ska jag klara det här?
 
På morgonen runt klockan 7-8 åkte vi. Jag och Nalle med släpet fyllt med möbler och grejer. Jag kan inte fatta det. Tider har gått så fort. För ett halvår sedan fanns det här bara i drömmarna. Nu ska det bli verklighet.
 
Ett fattigt studentliv nere i Småland, i två år. TVÅ ÅR!
 
Det är några timmar kvar på vår resan. Sedan blir det målning, golvläggning och inflyttning av möbler. Åh, det ska bli så kul. Men så jobbigt.
 
Vi hörs när jag kommer hem på onsdag. Skolan börjar på måndag och då får jag ingen tid för bloggen. Sen har jag inte fixat med internet här nere än heller. Men jag kommer hem på onsdag igen. Då hörs vi. Ha det gott.  

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Skitbra att du har hittat en lägenhet där nere. Allt kommer bli jättebra sen när du har bott där ett tag och fått lite rutiner på allt. Kämpa vidare nu bara.

2012-09-07 @ 22:31:05
Postat av: David

Schysst med egen lägenhet

2012-09-09 @ 02:42:04
Postat av: Sofie

Å vad roligt. Det kommer gå jättebra.

2012-09-09 @ 12:38:12
Postat av: Louise

Ja det är både roligt och jättebra att jag har fått en lägenhet där nere. Allt är fortfarande ett enda stort flyttkaos. Men snart är allt klart.

2012-09-15 @ 01:21:08
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0