Ska ta tåget snart

Idag har det inte blivit mycket gjort. Sitter mest och har det skönt på soffan. Men har packat lite, vikt tvätt och druckigt två koppar kaffe ändå. Om drygt en timme ska jag bege mig till Stockholms central och ta tåget till Alvesta.
 
Det är skola imorgon och jag måste till ettan (mitt nya smeknamn på min nya lägenhet i Småland) för att pcka i ordning skolväskan, duscha, handla mat och äta mat.
 
Jag har ingen lust att sätta mig på tåget och åka tåg i 4 timmar. Men jag måste. Kommer till Stockholm på fredag igen. Då blir det full rulle igen med att hinna träffa familj och vänner samt gå på teater och restaurang med Nalles familj. Sen är det skola igen... Ha det gott.
 
 

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Ha det så kul.

2012-09-11 @ 16:14:36
Postat av: Louise

Ja, jag ska försöka. Men det är inte så kul att åka tåg, själv. Inte annars heller för den delen.

2012-09-23 @ 19:41:21
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nä jag vet. Men du får ha med dig en dator o kolla på film eller nåt. Plugga kanske? Finns andra spel också. Kortlek eller läsa en bok. Då brukar tidet gå snabbare.

2012-09-29 @ 14:07:06
Postat av: Louise

Ja det löser sig. Jag hittar alltid på något. Datorn hänger alltid med och annars har jag alltid plugg att göra. Å ibland är det faktiskt skönt att inte göra någonting.

2012-10-05 @ 13:54:21
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo visst

2012-10-27 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0