Vecka två i skolan

Nu är veckans två skoldagar avslutade och jag har en hel drös med hemuppgifter att göra. Allt som har med marknadsföring att göra. Not my cup of thee. Men jag försöker hålla ut. Det är ju skitsvårt.
 
I måndags och idag har vi gått igenom tio nya kapitel i boken. Om marknadsprognoser, marknadsanalyser, strategier, segmentering och positionering med mera.
 
När jag kommer hem från skolan brukar jag hålla på att fixa i ettan. Målar fortfarande om på vissa ställen. Tar ner gamla gardiner och sätter upp nya. Städar hela lägenheten, hylla för hylla, vrå för vrå.
 
Fast igår satt jag med marknadsföringsboken och skrev två A4 papper med frågor och svar. Är fortfarande inte klar och idag fick vi nya uppgifter. Men men.

Annars är allt bra. Mycket att göra hela tiden. Men jag mår bra.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0