Tjejkväll

Åh, vad jag är taggad inför ikväll. Jag ska träffa mina tjejer på stan och äta gott och sedan eventuellt dra vidare till någon rolig krog.  
Jag har väntat hela veckan på denna dag. De 4 nätter jag inte har kunnat somna har jag legat och tänkt på vad jag ska ha på mig.
Jag kom fram till vilka skor jag skulle ha. Jag kom fram till vilka byxor jag eventuellt skulle ha. Jag kom fram till vilken "färg" jag ville ha på mig (har ju bara lila, turqoisea eller blåa kläder...) Men fick inte ihop allt med överdel och toppar. Linne, t-shirt, tunika? Långärmat? Inget blev bra eller passade.
 
Men på fredag kväll/natt bestämde jag mig för vilka kläder jag ska ha på mig på tjejkvällen, så nu kan jag stilla min klädstress.
 
Tagga till nu. Det är lördag.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0