Hemma igen efter minisemester

Jag är hemma igen efter minisemestern i Nynäs. Självklart skulle solen komma fram just den dagen då vi skulle packa ihop allt och sitta i en bil. Men jag tror att jag lyckades få sol på mig i alla fall för axlar och armar svider av röda brännfläckar.
 
Jag hade i alla fall roligt på campingen och under midsommar. Det blev tyvärr inget bad och myggen stack mig gång på gång, men med goda vänner och god mat klarar man sig långt på.
 
Nu är det hårdplugg i ett par dagar som gäller innan en big-ass redovisning ska göras och avsluta en kurs. Hare och hälsa.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Det är väldigt sällan det är soligt på midsommar, tycker jag. Brukar mest vara molnigt den dagen.

2013-07-11 @ 15:18:29
Postat av: Louise

Håller med. Regn och 12 plusgrader (som min sambo alltid säger).

2013-07-24 @ 15:43:05
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0