I Alvesta och häckar

Nalle har kommit hit nu så har vi ätit middag tillsammans och gjort lite viktiga ärenden.
Tidigt imorgon bitti ska vi åka till Ullared för första gången. Restiden tar ca. 2 timmar härifrån så det gäller att börja tidigt. Jag ska egentligen inte handla något, vilket är det bästa, för det är då man hittar bra saker man vill ha. Men jag vill köpa minst en sak därifrån i alla fall, som en souvenir eller som en påminnelse om att jag faktiskt har vart där en gång i mitt liv faktiskt. Så nått skoj ska jag köpa med mig hem. (Lär ju säkert bli flera saker också).
Men ska försöka att lägga mig lite tidigare ikväll, så jag orkar med hela dagen imorgon. Ska få Nalle trött också... Godnatt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0