Ny klänning

Jag hade en kort fika med Kicki igår, efter hennes skola. Vi var i Nacka forum och efteråt kollade vi på klänningar till mig. Jag behöver en ny ljus och somrig klänning till ett bröllop om två veckor. Men det var väldigt svårt att hitta en ljus klänning i "rätt" modell och för "rätt" pris mitt i en höstsäsong.
Istället hittade jag den här snygga klänningen i blått och svart från Vila. Verkligen skitsnygg och passade jättebra, men jag tycker att den är för mörk för att ha på ett bröllop, oavsett årstid. Eller?
 
Men jag köpte den i alla fall. Det kommer ju andra tillställningar jag kan använda den på. 
 
(Ska jag försöka vänja mig med klänningar måste de vara snygga och bekväma till 100 %, annars kommer jag aldrig att använda de ju. I min ungdom och barndom hatade jag klänningar och hade i stort sett aldrig använt klänningar, förutom på balen i klass 9 och på balen sista året på gymnasiet. Nu kan jag faktiskt använda klänningar lite då och då och för att kunna det så måste jag ju äga några också.)
 

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Skitsnygg klänning.

2013-09-22 @ 13:32:15
URL: http://Emsi.se
Postat av: Sofie

Snyggt

2013-10-02 @ 22:57:16
Postat av: Johanna

Ser jättefin ut.

2013-10-10 @ 14:19:03
URL: http://Hannis.blogg.se
Postat av: Louise

Ja eller hur. Fanns en i ljusrosa och svart också. Men jag föredra blått/turqouise framför rosa.

2013-10-11 @ 12:30:55
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sara

Fint

2013-10-24 @ 14:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0