Nyårsafton

Sista dagen på året står framför oss idag. För mig har det vart ett bra år. Eller ett helt okej år i alla fall. Inget dåligt har hänt och inget riktigt bra heller. (Då räknar jag bort examen och nya jobb.) Mina vänner dock har skaffat barn, förlovat sig, köpt hus och skaffat hund, medan jag står och stampar på samma ruta som för fem år sen. Men nästa år tror jag att det händer lite mer saker. Då räknar jag med att flytta till villa, kanske få heltidstjänst och utveckla livet.
 
Idag ska jag och Nalle fira nyår med våra vänner i Södertälje. Micke har skaffat lägenhet som jag aldrig har fått se. Så i en 2:a ska vi hänga 10-15 personer och äta tre-rätters med oxfilé och dricka bubbel och bara ha det så bra. Det gamla året ska bort och ett nytt ska bli till. 
Vi ska slagga över där under natten så om ni inte hör nått mer från mig idag så umgås jag med mina vänner och har det bra.
 
Gott nytt år!
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0