Bowling

I lördags var jag och bowlade med min pappa och fästman. Vi firade min pappas födelsedag och hade lite paket och tårta med oss hem till honom. 
Om det är något jag äger på så är det bowling. Jag har vunnit alla (få) gånger jag har spelat. Denna gång med 3 poäng över sambons resultat. Det är egentligen helt sjukt. Jag är ju egentligen skitdålig på bowling utan varken tekning eller styrka men ändå så fick jag strike först av alla och flest poäng efter två timmars spelande. Så jag måste ju se det som att jag är en naturbegåvning och skicklig på bowling helt enkelt.
Efter bowlingen åt vi middag på en närkrog och drog sedan vidare till en nattklubb för efterfest, dans och drinkar. Där blev vi kvar tills klubben stängde och vi tog en taxi hem.
 
Men roligt hade jag.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0