Efter Ålandsvistelsen

Jag har vart hemma nu en vecka efter Ålandsvistelsen. Studentmottagningen var fin och välkomnande och en hel del av släkten var där. 
Resan till Åland gick väl sådär. Vi valde fel väg och fick sitta och köa på Essingeleden ovanligt länge. Så pass länge att vi räknade ut att vi skulle missa båten med 10 minuters marginal. Så vi bokade om biljetten till kvällsfärjan istället och åkte till Norrtälje och åt lunch och shoppade i 3-4 timmar. 
 
Så nu har jag, som sagt, vart hemma i en vecka och jobbat och pysslat med hemmet. Jag håller på att förbereda min hemlighet. Snart berättar jag vad det handlar om.

Skriv tillbaka
Postat av: Anonym

Kul med hemlis! Puss! /Nalle

2016-06-14 @ 00:21:12
Postat av: Louise

Hemlisen är out in the air.

2016-06-14 @ 12:14:23
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0