Chockolaijtha Eijtha

Hehe, visst låter det dumt. Jag och min bror kom på de orden idag när vi kom hem från stan. Vi var väl ganska trötta då och började svamla lite, eller jag iaf. Började spåra ur och säga en massa knasiga saker. Men chockolaijta Eijtha, visst låter det lite finskt? Vi började att prata om vanlig choklad sen blev en konstig form av choklad och after eight och lite andra tillvalda bokstäver och nu vet jag inte riktigt vad jag snackar om längre. Vi lämnar det ämnet.

Idag, trött som vanligt. Ute i stan med bror min. Han skulle ha en massa saker som vanligt. Eller det började med en grej som han skulle ha, sen blev det en till och en till. Jag orkar inte köpa nåt. Jag vill liksom börja med julhandel och så men jag vet inte vad jag ska köpa och orkar inte trängas och köa med en massa andra dumma människor. Folk som står i vägen och vägrar att flytta på sig. Nä, det orkar jag inte med just nu men så småning om så måste man väl det.
Inatt kunde jag inte somna heller. (Som vanligt nu för tiden, men ändå). Låg i 2-3 timmar och försökte att somna. Tänkte som vanligt på för mycket. Olika tankar och funderingar kommer som bäst då. Som smarta idéer. Jag kom på jättebra saker som jag skulle göra och skriva ner till framtiden, men nu, dagen efter har jag glömt allt. Precis nästan allt..... 

Ska fundera lite nu på de smarta idéerna som jag inte kommer ihåg. Hummh......

 

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

hörrö!! Du måste ju skriva utmaningen! FEGIS :)

2008-12-03 @ 11:52:49
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Nattis

haha vad söt du e!!

om du läser på min blogg så står det där!

Du skrivar att du blivit utmanad och länkar till mig:)

sen gör du utmaningen.. skriver 7 saker och blabla bla

Sen utmanar du 7 andra.. och länkar även till dem:)

så blir det som ett annorlunda kedjebrev... see?

haha ses vi på fredag??

2008-12-03 @ 14:54:53
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0