Fan

Ne, allt går bara dåligt idag. Skulle ha träffat Björn ikväll men nä, det gick ju inte. Det blev inställt. Allt går åt helvete nu. Jag orkar inte längre. Tre ungdommar saboterade Fornuddens skola idag när jag var ute. De slog sönder glasrutor. Men jag hann inte göra något förrän de var borta. Det var kaos hemma idag också. Fick ta en lång promenad i mörkret ikväll bara för att få komma bort från allt. Det regnade ute och jag gick typ i 1 ½ timme. Kan inte någon trolla så att allt blir bra igen? Ta mig härifrån. Jag behöver komma bort från det här stället ibland. Jag har levt här så länge nu...


Take me away
To a spirited place
And I'll learn to fly
On my own
Spread my wings
And fly my way
Just take me away


Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

aj då.. jo inland kan det bara kännas som om man vill rymma från allt. Kanske behöver det också.. åk iväg någonstanns och ta en paus!

2008-12-07 @ 15:26:11
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vet precis hur det känns gumman. Ibland behöver man komma bort från vardagen lite. Hoppas att det blir bättre snart.

Kramen

2008-12-07 @ 15:43:20
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0