Mellandagarna

De här mellandagarna som har vart nu, alltså jag har gjort så mycket under de. Jag kan berätta lite iaf. Först har jag gjort en julgransstjärna till min pojkväns julgran. Gjord på julgransdekorationer. Så här blev den. Den andra bilden är bara lite fina ljus, eller mer utbrunna med rinnande stearin.
Sen har jag ju som sagt vart hos min mormor och morfar under julen och sov över där, två nätter. Så på juldagen så åt vi en hel del, tog en långpromenad med söta Moa, provade lite julklappar, fikade lite mera och tog det allmänt lugnt. En till sen kväll och tidig morgon. På annandag jul så gjorde vi inte direkt några äventyr heller. Vi åt och såg lite på filmer och åt lite till. Hehe. På kvällen sen så åkte vi hem igen.
Jag skulle sedan hem till pojkvännen så vi kunde fira vår jul. Mysigt med levande ljus och lite julklappsbyten. Dagen efter bjöd vi över Lina och Hugo på middag. Vi käkade lassagne och tittade på den nya Batmanfilmen. Drack julmust och åt lite mer chips och godis. Det var jättetrevligt att träffa de igen. Länge sen. Den kvällen blev sen, väldigt sen. Mitt i natten började jag att diska t.ex. Det såg ju ut som en katastrof i köket. Disk överallt...!

Nu idag, söndagen den 28:e december, har jag kommit hem. Peter fyller 19 år idag, grattis. Jag har vart ute och joggat, i 8 minusgrader, i en timme. Har frysit en del idag, men sitter nu varm inomhus. Trött efter en del städandes också. Men ska gå och duscha mig pigg och varm snart.

Kram kram

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Såna där stjärnor har jag i min gran me hehe sen har jag satt upp några i fönsterna me hehe.

Hoppas allt e bra

Kramis

2008-12-29 @ 21:29:18
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0