Sista miniorträffen

Igår kväll var det den sista miniorträffen för den här terminen. Vi skulle julpyssla och det var jag som höll i det hela. Jag trodde att jag hade koll på allt men nä, det behövdes ännu mer förberedelser än vad jag visste. Vi skulle göra sånna där garn-ring-tomtar som jag har skrivit om tidigare. Shit vad garn man skulle ha klippt innan. Mänger av garnbitar i olika längder. Jag klippte garn nästan hela tiden typ. Men jag tror att det gick bra iaf.
Vi glacerade även pepparkakor och dekorerade fleecehjärtan med glitterfärg. Men men. Barnen hade nog roligt och det är ju det viktigast.

Ska träffa Kicki på eftermiddag idag också. Vet inte när dock, schemat ändrar sig hela tiden och tiderna blir bara senare och senare. Saker som kommer upp imellanåt.  Men nångång ikväll iaf. (!)


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0