Ska träffa Lina ikväll

Ikväll ska jag träffa Lina. Det ska bli kul. Vi brukar inte träffas så ofta på fritiden, bara när vi jobbade ihop. Men ikväll, då ska vi äta glass med Ahlgrens Bilar-smak. Å vi ska se på filmer, spela spela och dricka gott. Bara ha det trevligt och umgås. Lina är ju så himla rolig. Kommer alltid på roliga saker. Jag förstår inte vad hon får allt ifrån. Man har aldrig tråkigt med Lina. Så det ska nog bli superkul ikväll. Jag får väl bjuda på lite fantasi också..

Nu innan jag skrev det här har jag rensat bort en massa gamla mail som jag har fått. Sen flera år tillbaks. Oj vilka minnen som kom fram då. Saker som man har gått igenom för flera år sen. Skoltiden, andra vänner, ex, ja allt gammalt. Tiden som har förändrats. Man lever ett annat liv nu. Tänk vad livet går fort. Nyss fyllde man 13 och gick i högstadiet, sen helt plötsligt är man 20 och har ett helt annat liv. Andra värderingar, andra sysselsättningar. 
Har suttit nu och druckigt kaffe i lugn och ro. Skönt att slappna av lite. Jag har städat lite innan. Vart en duktig flicka. Men sitter nu och tar det lugnt framför tv och datan med musik på i bakgrunden. Ska fortsätta att städa lite nu.  

Have it good, I will..
// L

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Hoppas att Ni hade det mysigt =)

Kramen

2008-11-15 @ 11:50:41
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0