Året 2009

Imorgon är det sista dagen på det här året. Sista dagen på 2009 året. Det här året har vart mycket bättre än förra året, speciellt det senaste halvåret. Man hoppas ju alltid att nästa år ska bli bättre än det förra och ja, det har varit ett bättre år för mig i år. Nästa år kommer bli en plåga, men samtidigt ett bra och lärorik år. Nästa år när jag gör lumpen. Åh, kan knappt berga mig.  

En liten summering av detta år:

¤  Inredat kompisens rum
¤  Blivit sjuk
¤  Oljemålat för första gången
¤  Skrev in mig på arbetsförmedlingen
¤  Övningskört
¤  Åt en semla
¤  Drinkkväll
¤  En massa födelsedagsfirande
¤  Scoutmöten
¤  Hajker
¤  Skilljsmässa
¤  En massa träning
¤  3 månaders jobbcoaching
¤  Sökt hundratals jobb
¤  Träffat Sandra i Vänersborg (kan vara felstavat)
¤  Vart på Åland  
¤  Vart hos polisen
¤  Jobbat på Mango
¤  Tjejmiddag
¤  Firat en helsjuk midsommar
¤  Sommarläger
¤  Svullen tand
¤  På bröllop
¤  Seglat
¤  Pluggat engelska i 4 månader
¤  Fyllt 21
¤  Flyttat ihop med Nalle
¤  Mer jobbcoaching i 5 månader
¤  En massa läxor och prov
¤  Mönstrat
¤  Julmiddagar
¤  Dubbla julaftonar
¤  Klippt håret kort kort
¤  Och jättemånga mysiga och trevliga dagar med Nalle!

Imorgon blir det ett stort nyårsparty här hemma hos mig och Nalle. Vi blir runt 10-12 st som ska få plats i vår lilla 2:a, som ska äta och fira det nya året tillsammans. Det kommer bli jättebra. Lovely. Hoppas du har haft ett bra år och att nästa året blir ännu bättre.

Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Gott Nytt År!!!! Hoppas Ni får en toppenkväll!! Det planerar i alla fall jag att ha hehe.

Kramis!

P.s du stavade rätt hehe

2009-12-31 @ 20:56:30
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Nalle

Hmmm är jag på sista plats för??? Puss!

2010-01-02 @ 18:09:01
Postat av: Louise

För att du är bäst. Jag spar alltid det bästa till sist.

2010-01-02 @ 23:53:45
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har du både haft bröllop och skilljsmässa?! Utan att bjuda mig på bröllopet? Hehe ;P

2010-01-02 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0