Glass med jordgubbssås

Igår så fick jag äntligen träffa Björn också. Åtta dar sen sist och nej, jag är inte sällskapssjuk, jag har inte saknat Björn. Bara lagom mycket.

Och gissa vad som kom hem med posten igår också? Övningskörningstillståndet! Nu får jag äntligen börja övningsköra igen. Yes. The road, here I come! Watch up!
Jag ska testa redan nu på torsdag, så vi får väl se hur det går.

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Åt en otroligt god glass med jordgubbssås hemma hos Björn. Åh det är ju så gott med jordgubbssås. Mmmm, me love it. Ser det inte gott ut eller?

Sedan har jag pluggat teori igen. Körkortsteori. Yeay..... kul va? Usch..... Typ stora delen av dan satt jag med det, lite då och då liksom. Blä. Men men, måste man så måste man. Och nu så får jag ju köra bil igen, så det är ju bra att kunna lite trafikregler och skyltar och allt sånt.

Imorgon händer det också en massa grejer. Jag ska på jobbcoatchutbildning, Kicki fyller år och sen ska jag träffa Björn på kvällen också. Men det berättar jag mer om imorgon. Kram kram och ha det så bra.

Skriv tillbaka
Postat av: Nattis

Hellu!! MMmm vad gott med jordgubbsås och glass! Vi ses hos kicki ikväll då :)



Ett tips; registrera dig på http://www.freestreet.se/?r=5031

som är en sajt för gratis kläder.. men mycket bättre än alla andra liknande grejs.. jätte lätt att få presentkort på b.la HM!!



puss puss

2009-03-25 @ 10:30:11
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Louise

Japp, hos Kicki ja

2009-03-26 @ 19:43:47
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0