Fjollbloggar

Hejsan
Jag läste just en massa andra kända bloggar nyss, ni vet, Kenza, Stina-Lee, EmsEdge, Vimmelmamman, Milk, Tesslundin m.m. Blev lite besviken faktiskt. Det var väldigt trist och jag har redan tröttnat på alla andra bloggar. De allra flesta skriver om klädmode, smink, modelljobb och ännumera kläder och mode. Är det verkligen intressant att läsa vad någon annan har för kläder? Vad som är "inne" just nu? Den nyaste trenden? Hur kan de verkligen ligga på topplistan? De skriver ju om skit. Fjollgrejer, Gulligull och Rosa små kaniner.

Vad är det egentligen som får en blogg att bli bra? Hur blir en blogg bra? Måste man skkriva om "mode" eller om ett liv som "modell"?
Jag är inte bitter, eller negativ, jag bara undrar. (Jag är ganska bra på att kritisera, jag vet... men alltså, äsch, jag vet inte. Ska det vara så?).
Klart att du får tycka vad du vill. Jag har sagt min åsikt iaf.



Skriv tillbaka
Postat av: Sandra

Jag håller helt med dej om bloggarna! Jo Af ugglas va bra haha först tyckte jag inte alls om den men när man hade hört den några ggr så e den fin, det är en fin text. Sen kan jag hålla med om att den nog inte passar in i melodifestival sammanhang. Där borde star pilots gått vidare helt klart. Men det är ändå lite tufft att Ugglas gick vidare just för att hon var så jäkla uträknad från första början. Hajjar du vad jag menar eller? Hehe Kramen

2009-03-11 @ 20:27:37
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/
Postat av: Nattis

haha jo Ugllas va visst bra! Hon e så jäkla cool!! och låten blir bra efter ett tag...

hoppas dock inte hon hamnar i moskva men hon e grym ändå!!

2009-03-12 @ 09:03:44
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aahhh jag blir knäpp haha läste du inte vad jag skrev lr? Jag sa faktiskt att jag inte tycker att hon passar in i melodifestivalen. Sen är det bara bra att alla tycker olika fatta vad tråkigt det skulle vara om alla gick omkring å tyckte likadant...boooooring...typ "Men jag tycker att "Bla bla" är asbra" "aa ja håller me" triist. Don´t judge the book after it´s cover darling haha :P

2009-03-12 @ 19:47:11
URL: http://fallendarkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0