Kalasat hos mamma

Helgen har vart alldeles för kort men väldigt rolig. I lördags var jag på kalas hemma hos mamma som fyllde år. Mormor och morfar var också därtillsammans med Fredrik och min Nalle samt Moa. Så vi var några stycken. Det blev fika med tårta och sen middag på det. Väldigt trevligt.

Grattis mamma och tack för maten.                          
                                                                                          
Idag, söndag, shoppade jag med Kicki igen. Vi åkte tillsammans med Danne och polaren Stefan först ut till Länna och sen vidare till Farstas 50-års jubeleum. Köpte de där gympaskorna som de gör reklam om på tv, de där som man får fastare ben och rumpa av. De som har små halv-pilates-bollar som sulor. Intressanta skor. Jag tror inte att de funkar men jag vill ju i alla fall prova de. Sen köpte jag min alldeles egna turqosa mugg. Jag som har letat så och nu har jag äntligen hittat nån som kan funka. Turqose är den ju i alla fall!

På kvällen käkade vi middag hemma hos mig och Nalle. Vi köpte hem tacos-grejer och efterrätt. Sen när allt var slut och gästerna hade gått kom ångesten tillbaka och stressen flödade på. Städa, packa, duscha..... städa, packa, duscha...
Nu kommer jag vara borta ett långt tag. Står högvakt i helgen och nästa helg också. Åh, pallar inte! Men snart är det muck, bara två månader kvar(!).

Skriv tillbaka
Postat av: Alice

Du får hålla oss uppdaterade hur skorna funkar och om du märker nån skillnad ;)

2010-09-27 @ 22:39:46
URL: http://ecilaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0