Gäster imorgon

Direkt efter jobbet var det städning, tvättning, mathandling som gällde för imorgon kommer mormor, morfar, hunden Moa, min mamma och bror över hit på fika och middag. Mormor och morfar har aldrig sett hur jag bor här med Nalle så det ska bli lite spännande.

Så idag på jobbet har jag vart lite ofokuserad och haft mina tankar på allt jag ska hinna med idag, innan de kommer hit imorgon (mitt på dagen). Tog precis en paus från allt städande för att blogga lite.
Vad skönt det var att sitta ner en stund.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Vilken tjuv, ta mun bild! Det blir dyrt! Massa bzzz till mig!!!!

2011-04-16 @ 02:07:03
Postat av: Louise

Ha.. Ha...

2011-04-16 @ 02:10:05
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kom hem till mig och fortsätt städa nu, eller imorgon. Det är dammigt här med. Komsi, hehe.

2011-04-17 @ 22:52:04
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0