Jobb och slit väntas

Imorgon börjar jag jobba på heltid, typ. Eller jag ska jobba heltid i fem veckor irad i alla fall. På favoritförskolan i Enskede, fast på en annan avdelning nu. Det ska bli intressant att jobba på den nya avdelningen. Jag ser fram emot det men just nu är jag bara j*igt trött och orkar ingenting. Ska göra mig iordning för natten nu och samla krafter inför kommande vecka.

Om en vecka fyller jag 23 år också. Känns ganska ofattbart. Men igår när jag var på krogen var jag yngst bland vännerna. Det kändes roligt. Jag som annars brukar känna mig gammal, men då kände jag mig ung och liten.
Tänk, ännu finns det kroger med åldersgräns där jag inte kommer in på. Ännu måste jag visa leg på systemet. Ännu är jag ung.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0