Träning, blommor och kinamat

När jag kom hem från Riskettan sprang jag ut och tränade. Gick inte så jättefort men det kändes bra att röra på sig lite.

Nalle kom hem sen och firade min namnsdag med blommor och middag på kinarestaurangen i området. Fast det är egentligen först i morgon som jag har namnsdag, men då kommer vi inte kunna fira mig för det är jobb och sen ska vi bort på middag hos "familjen Rolle" och sen är det läggdags. Så det blir ingen tid för mig imorgon. Så jag fick tydligen blommor idag och sen ett restaurangbesök. Tihi.

Skriv tillbaka
Postat av: David

Grattis på namnsdagen idag istället

2011-08-25 @ 12:43:02
Postat av: Louise

Ja man tackar

2011-08-28 @ 15:11:10
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0