Trötta ben

Hej hallå med en himmel ej så blå.

Idag har jag vart i Sickla centrum och kollat runt lite i butiker. Köpte lite ansiktskrämer och sånt där trams. Har även införskaffat mig ett par nya shorts, på rea(!) också. Det är ganska ovanligt för mig.

De är varken turqouise eller lila, men jag gillar de ändå. Shorts behövdes i min garderob liksom. Så nu är jag tråkigt nog fullbordad.

Efteråt tog jag en timmes promenad. Solen låg och värmde lite grand och det blev nästan riktigt jobbigt att gå. Sweet.

Nu blir det en kaffe framför en (dålig) film. Hare.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Va! Är dem inte turkosa!? Åh nej, jordens undergång. Inte lila heller?! Hehe ;P



Nä men dem var snygga. Passar till ett turkost linne istället. =^)

2011-08-18 @ 13:27:11
URL: http://Emsi
Postat av: Louise

Ja, jag tycker faktiskt om de.

2012-02-09 @ 00:19:19
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0