Känns bra att vara tillbaka

Alltså jag måste bara få säga en sak. Fy f*n vad skönt det var att komma tillbaka till jobbet idag. Så fort jag hade öppnat gårdsgrinden kom det springande barn mot mig och hälsade, berättade saker och ställde frågor. De kände igen mig!

Från "fröknarna" fick jag även kramar och välkomstord. De hade även saknat mig och ville ha mig där oftare. Det var jätteroligt att höra. Det kändes så bra. 

Jobbet gick bra och jag gick och log för mig själv hela dagen. Det var som vanligt kaos och virrigt på jobbet men allt sånt kändes bara bra, som vanligt liksom. Jag trivs verkligen att jobba där, kollegorna, barnen och arbetsuppgifterna. Det må vara rörigt där, ofta, men jag är van och trivs med det.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Va roligt att höra. Bra

2011-08-23 @ 12:48:03
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0