Första dagen på heltid

Jag höll på att komma försent till jobbet imorse för all trafik som stod i vägen för bussen. Men sen så flöt allt på bra. Många nya barn att lära känna. Många nya namn att lära sig. Nya regler att ta till sig.

Har haft ont i huvudet hela dagen och känt mig smått bakfull även idag. Men det har gått bra ändå. Fick inte sluta vid fyra som jag ville för min tränings skull så jag kom försent till poledancen istället. Blev bitter över det.

Men poledancen var bra och vikariens inhoppare var ännu bättre. Ja, jag hade alltså en annan dansinstruktör än vad det var sagt från början. En ännu bättre. Så idag var det roligt att träna.
Även fast jag var så otroligt otaggad på att träna ville jag inte sluta när det väl var dags för det. Tiden bara flöt iväg, till skillnad från på jobbet. Men nu ska jag inte vara så bitter längre. Fick ju mat av Nalle när jag kom hem och nu sitter jag och softar på soffan.

Imorgon börjar jag klockan 8. Då skulle det tydligen bli en lång dag också. Mmm. Ha en bra kväll.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0