Åh vad skönt

Hej alla underbara läsare.

Om 9 timmar sitter jag i taxin på väg till flygplatsen. Börjar bli jättenervös nu. Lycka till med att jag kommer kunna sova något inatt.

Jag har packat klart det som går att packa. Nyduschad och fräsch är jag. Jag kommer försöka att blogga lite då och då, men kanske inte varje dag, eftersom jag ska hinna sola och bli röd som en kräfta, samt hinna med att bada och äta mig fet. Men några blogginlägg kommer det att komma upp.

Jag vet att du kommer att sakna mig. Men jag kommer hem om två veckor. Rödbrun, fet och glad. Då kommer jag uppdatera bloggen mycket. Men nu måste jag försöka sova (tidigt, jag vet) och sen njuta av min resa. ÅH VAD SKÖNT!

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Ha det så trevligt och sola och bada mycket åt mig.

2011-12-10 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0