Det här med dragkedjor

Jag hatar dragkedjor. Damn zippers.
Antingen så klämmer de mig eller så förstörs en nagel eller så går de 
bara sönder hela tiden. Jag orkar inte med dragkedjor. Min älskade
och bästaste vinterjacka gick sönder igår, på grund av dragkedjan
som delar på sig hela tiden. Nu kan jag inte stänga jackan längre
och kommer frysa ihjäl. Tack...!

Och är det inte jackor som går sönder så är det väskor. Flera av mina väskor är helt kaputt på grund av värdelösa dragkedjor. Min näst bästa jacka också.... Bittert inlägg, men det svider i hjärtat faktiskt. (Svider på lillfingret också..)

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Har du testat dragkedjelagaren som jag tipsade dig om??? Puss

2011-03-06 @ 12:47:05
Postat av: Louise

?

2011-03-06 @ 14:36:03
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0