Sena kvällar, tidiga mornar

Dagarna går så fort ibland att jag knappt hinner med att slappna av, tänka efter eller känna efter.

Måndag och tisdag var det uppgång väldigt tidigt på morgonen. Så tidigt att man inte vaknar för en 4 timmar efteråt. Jobbade till runt 4 då.

I tisdags var det dans direkt efter jobbet. Gick inte alls bra då. Fel stång, dåligt grepp, trångt och svåra trix som jag inte klarade. Usch, nej.

I onsdags hade jag scoutträff på kvällen men innan (efter jobbet) åkte jag hem till mamma och åt middag där. På scoutträffen gjorde barnen fruktsallad genom att först göra byteshandel med redskap och frukter. Det var jätteskoj att se och fruktsalladen smakade gott. Yummie.

Idag, torsdag, var det dans direkt efter jobbet igen. Det blev en lång dag idag. Upp tidigt och jag kommer gå och lägga mig sent, precis som det råkade bli igår.

Det blir tidigt imorgon med..

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Välkommen till verkligheten! ;P

2011-04-01 @ 17:20:08
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0