Tydligen ska jorden gå under

Det sägs att jorden ska gå under imorgon av en stor jordbävning. Runt 18 tiden tror jag att det var. Ska man tro på det? Kommer jorden gå under imorgon? Är det idag människans sista dag i livet? Ska allt liv utrotas?

Nja. Jag vet inte riktigt. Jag tror nog inte på det hära. Men man vet ju aldrig. Så fort jag säger det ena, blir det det andra och så fort jag gör det andra blir det det ena. Jag hoppas inte att jorden går under, det kan jag säga i alla fall. Jag har inte levt klart mitt liv än. Jag är för ung för att dö. Det är ju du med. För ung för att dö.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Tänk vad förvånade de som tror detta är på söndag!

2011-05-20 @ 23:53:28
Postat av: Louise

Va? Vilka då?

2011-05-21 @ 13:39:15
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0