Lena PH:s show

Har idag vart på Lena PH:s show inne på Cirkus i stan. Nalle fick det som present av Lina och Hugo när han fyllde år i sommras.

Först var vi och åt på Vapiano, vid Humlegården. Jag åt min klassiska pasta med svamp och vitlök. Så himla god.
Sen drog vi vidare mot showen vid Skansen ungefär. Vi åkte en gammal spårvagn dit. Hugo var helt salig och berättade gammal information och historia om vagnarna. Ett av alla hans favotitämnen.

Det var mycket folk på Lenas show. (Jag gillar egentligen inte PH men den här showen var faktiskt både bra och rolig). Det var trevligt och showen blev bättre och bättre. Mellanakterna var ändå bäst med snygga manliga dansare och Kraftverk som musik. Grabbarna dansade till och med lite poledance i slutet. Det var så roligt och jag kände mig träffad. De gjorde flaggan och invirts och backhook och sånna danssteg som jag kan och har gjort. Riktigt roligt var det. Jag ville så gärna visa mina trix på stången jag med. Men det var filminspelning där också så jag vågade inte riktigt. Men bra utsikt hade jag.

Lena försökte göra den enkla och klassiska backhooken, men den blev inge bra. Sne liksom. Men mina var väl inte heller perfekta i början.

Showen var runt 1½ timme och efteråt gick vi till gamla stan och åt lite efterrätt och drack kaffe. Jag åt en fet chokladkaka med kaffelatte. De andra tog Tiramisu och Pannacotta med kaffedrinkar. Mums.

Efter någon timme började vi traska hemmåt. Jag hade både ont i magen och i fötterna av allt gående. Men en helt underbar kväll hade jag. Har ju aldrig vart på liveshower tidigare. Så det här är en dag att minnas.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Åh vad roligt. Jag hade gärna bytt plats med dig annars. PH är ju bra.

2011-10-17 @ 23:53:22
URL: http://Emsi
Postat av: David

Schysst kroppskondom

2011-10-18 @ 15:24:13
Postat av: Louise

Jo men det blev ju en bra kväll ändå. Även fast det inte var min favorit artist.

2011-10-19 @ 00:26:53
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0