Party på vintertid

Vilken toppenkväll det blev. Först var vi här och fixade mat. Advokadoförrätt, potatisgratäng med lövbiffrulander och vin till varmrätt och glass till efterrätt. Supergott och jättetrevligt. Vi satt länge och åt och snackade roliga minnen och nya framtider.

Efter ett långt tag gick vi till diskobowlingen. Jag fick den första strajken och vann den första omgången. Sen råkade jag dricka för mycket så jag förlorade andra omgången. Me kul hade jag. De andra också.

Efterår gick vi hem till mig igen och efterfestade med nya drinkar och chips. Runt 2-3 drog Kicki och Danne hem, eftersom Danne hade slocknat på soffan. Just då slog Sverige om till vintertid så bussarna kom inte när vi trodde att de skulle. Men jag tror att det slutade bra. Har inte hört nåt ifrån de i alla fall.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0