Vinylkryssning


Oj vilken kryssning det var. Jag är helt slut nu.

När vi kom till terminalen och gick på båten var det direkt middag på Grill House som gällde. Mousserande vin, förrätt, varmrätt och efterrätt. Supergott. 

Därefter drog vi till vinbaren och satt där och provade nya viner. Dyra och billiga, goda och äckliga, vita och röda viner. Nalle och Hugo älskar den där vinbaren. De skulle kunna sitta där hela kryssningen. Men efter några timmar fick jag loss oss alla därifrån och vi gick ner till dansgolvet och baren.

Drinkar håvades in, danssteg togs och skrattet flödades. Vilken kväll alltså. Det var liveband och både Queen, Tom Jones och Elvis var på scen. Kvällen blev lång och jag tror at jag kom i säng runt 8-tiden på morgonen.

Dagen efter, idag alltså, vaknade jag runt 12-13 tiden. Jag och Nalle käkade frukost och sen träffade vi Lina och Hugo. Vi satt vid olika barer, shoppade i taxfree:n och chillade den sista tiden innan båten kom iland. Det blev Taco bar till middag och sen dog vi hem till soffan framför serien "Gustavsson 3 tr".

Men det var en trevlig och rolig kryssning. Drinkar, dans, god mat och stört roligt sällskap av Hugo, Lina och Nalle såklart.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0