Det är jobbigt att hosta

Det är svårt att ligga still och vila när jag har 50 saker jag behöver göra. Jag vet att jag borde vila, men jag borde även handla, städa, träna och det är bara få av sakerna.
Så idag passade jag på att promenera till polisen och hämta ut mitt nya nationella ID-kort. Tänk var bra det är nu, nu med det nya ID-kortet så slipper jag använda pass när jag ska resa utomlands. Det går lika bra att bara visa upp det här
ID-kortet istället. Schysst säger jag bara.

Sen på hemvägen gick jag till Nacka forum och kollade igenom lite butiker. Kollade på vinterjackor, men hittade inget. Köpte med mig ett mobilskydd till min nya mobil istället samt lite påfyllning av alvedon, nässpray och hostmedicin.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0