Hösten är här nu

Snart är det bara en vecka kvar på långvikket. Sen får vi se om jag får jobba kvar där terminen ut eller om jag blir förflyttad till en annan avdelning.

Jag är ganska trött idag. Eller jag är trött nu i alla fall. Hade sovvilan på jobbet idag för de minsta barnen. Gick väl ganska bra, fast det var första gången jag "sövde" 4 barn samtidigt. Så nu har jag väl gjort det mesta inom den här branchen.
Var kvar sista av alla förskolelärare på avdelningen också. Hade trötta och griniga barn längs benen hela eftermiddagen som svansade efter mig o.s.v.

När jag sen kom hem från jobbet idag gick jag ut och tränade. Det var kallt och ruggit och det märktes verkligen att hösten är här nu.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0