Ja, dimmigt blev det

Tjejmiddan hos Milla var supertrevlig och vi käkade en köttbit och potatis som jag hjälpte till med. Det blev vin och efterrätt och sedan spelade vi en omgång GuitarHero och dansade loss.

             
Varken jag eller Milla har vart på nattklubben Patricia heller så vi bestämde oss för att göra ett spontanbesök där och festa loss. Vi dansade och drack drinkar och dansade lite mer. Skitskoj. Vi ägde dansgolvet.
            
På vägen hem sedan var det väldigt dimmigt för min del. Oj, oj säger jag bara. Men skoj hade jag. Tjejer, det måste vi göra om.


Skriv tillbaka
Postat av: Louise

Vet inte varför jag fotade sista bilden egentligen. Har inget minne av det. Eller alltså jo. Men jag vet inte varför jag tog bilden på min dimmiga hemgång.

2012-04-24 @ 01:10:23
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0