Det går framåt

Sådär, nu har jag suttit och pluggat några timmar. Jag har även pratat men en hyresvärd och ska komma och titta på en lägenhet i helgen. Men säger jag mer så kommer allt bara fucka ur. Så jag säger inget mer om lägenheten. Jag betättar mer i helgen, då jag vet mer. Annars får jag bara otur.
Nu tänkte jag vila hjärnan lite med att gå ut och träna. En löprunda runt sjön. Brukar ta 40-45minuter. Får se om det ska spöregna eller och solen orkar hålla sig framme. Vädret skiftar så mycket att det är svårt att veta vilka kläder man ska ha på sig på dagarna, eller om man kan hitta på något ute eller om det fortfarande går att bada, för en badkruka som mig.
 
Just ja, jag skulle ju ut...

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0