En kall löprunda

Tidigare i dag (ja, jag har inte gått och lagt mig än) var jag ute och tränade. Tog en löprunda runt skog och sjö i drygt 40 minuter. Kändes bra, som vanligt.
Det är sista veckan som jag hinner med och träna för nästa vecka börjar skolan. Då blir det dubbelt med skolarbete, tågpendlingar och mycket med flytten till Småland så då har jag inte så mycket tid över för träning.
Men det gick bra idag. Ingen håll och inte ont i något knä. Dock kändes det lite kallt att springa i linne och shorts.
Vet inte om det är bra för min nyblivna förkylning heller. Jag har ju börjat att få ont i halsen på kvällar och mornar. Hostar mer än vanligt också.
 
Bra start för skolstarten. Komma dit och hosta och smitta ner klassen det första man gör liksom. Känns ju bra.....

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0